QUOTES

Photobucket

Saturday, March 13, 2010

bayangkan...

Assalamualaikum dan salam sejahtera happy

kabare?
kpd yg sdang bercuti sekarang selamat bercuti diucapkan,saya xcuti pon sekarang sad

pada hari sabtu bersamaan dengan semalam ain ada tgk satu cter korea yg rasenya dh lama ada dlm laptop ni,cume xtgk jer..
bila dgr kwn2 ckp cter tu best,ain pon try lah tgk n surprisely,cter tu mmg best dan sampai membuatkan ain nanges..why so sad ke ain??
aha..absolutely sgt sdih..
cube bygkan kalo korang tiba2 menghidap penyakit alzhemir disease(sori kalo slh eja)
*alzhemir disease ialah sejenis penyakit yg boleh menyebabakan ingatan korang dah boleh menghilangkan ingatan korang dlm bila2 masa jer,kejap mungkin igt,dan sekejap lg mungkin lupa..

dan korang terpaksa berhadapan dengan situasi di mana korang xknl sesiapa pun,even org yg rapat dgn korang,family,kwn2 dan juga kekasih korang sendiri atau mungkin suami/isteri korang..
bayangkan bila mana memori korang serta kenangan korang bersama dengan mereka terpaksa hilang dr ingatan korang..tentu sedih kan??

sedangkan korang sendiri xnak,tp inilah berlaku dlm cerita korea ni, ` a moment to remember` .cerita ni sgt cdih di mana heroin dia telah menghidap penyakit yg sepertia ain nyatakan dia ats,dia juga menceritakan bagaimana hero dia bersungguh utk mengembalikan balik ingatan gurl tu even dia taw yg gurl tu mesti akan lupe blik..dan juga dpt menjadi teladan pada kita semua dgn kesungguhan yg ditunjukkan dalam cerita ni.Its show the true meaning of love yg sanggup berkorban masa susah dan senang..bukan nye tinggalkan cam tu jer..citer ni boleh dikatakan cerita yg berjaya membuatkan ain menangis dan mungkin korang sendiri akan menangis bila tgk cerita ni,yg mungkin pada permulaan dia agak xbape nk paham..tp cerita ni sgt best dan xrugi nk tgk..

akhir kata,enjoy ur lifewinking

p/s:tgk cerita ni sorang2,confirm korang dpt feeling yg lebih lg..sebelum tgk sediakan tisu oke!




by,
ayien